MISZMASZ TWOJA GAZETA

PORTAL DLA DŁUŻNIKÓW, WIERZYCIELI, KOMORNIKÓW, SĘDZIÓW I PRAWNIKÓW
Dziś jest:  piątek  27 maja 2022r.

PRZEGLĄD PRASY

  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar

Ludzie z całej Polski składają na policji zawiadomienia w sprawie internetowego sklepu z biżuterią i złotem. Od miesięcy czekają na zakupiony towar lub zwrot pieniędzy. Stracili od 1000 zł do nawet 20 tys. zł. Poszkodowanych przybywa z każdym dniem, bo sklep nadal działa!

 

W najbliższą sobotę Marta Chowaniec i Dawid Klimas z Warszawy biorą ślub. Już w czerwcu postanowili zamówić obrączki. Wybrali atrakcyjną ofertę sklepu internetowego. Wpłacili pieniądze, ale obrączek nie otrzymali do tej pory.

- Sklep oferował dużą ilość biżuterii, bransoletki, złote łańcuszki, miał też obrączki. Sprawdziliśmy listę komentarzy i zakupiliśmy je 22 czerwca - mówi Dawid Klimas.

 

- Zależało nam, żeby te obrączki szybko do nas dotarły, więc jeszcze przed zamówieniem kontaktowałam się z firmą i obiecywano mi, że zaraz po wpłacie pieniążków na konto wyślą do nas obrączki pomiarowe – dodaje Marta Chowaniec. Ostatecznie narzeczeni musieli kupić drugie.

 

Justyna Tomaszuk razem z mężem są w podobnej sytuacji. Para z okolic Siedlec zamówiła obrączki w tym samym sklepie internetowym. Na zamówienie warte 1400 zł czekają już 3 miesiące.

 

- Przez pół roku obserwowałam aukcje tego sprzedawcy i widziałam, że są same pozytywne komentarze. To mnie przekonało. Później zaproponowano mi, żebym pożyczyła obrączki, a oni dadzą mi 40-procentowy rabat. Zgodziłam się. Tydzień po ślubie obrączek nadal nie było – mówi Justyna Tomaszuk.

 

 

 

Źródło i więcej:

http://www.interwencja.polsat.pl/Interwencja__Oficjalna_Strona_Internetowa_Programu_INTERWENCJA,5781/Archiwum,5794/News,6271/index.html#1525030

 

miszmasz-menu-module

NA SKRÓTY