MISZMASZ TWOJA GAZETA

PORTAL DLA DŁUŻNIKÓW, WIERZYCIELI, KOMORNIKÓW, SĘDZIÓW I PRAWNIKÓW
Dziś jest:  piątek  27 maja 2022r.

PRZEGLĄD PRASY

  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar

Uproszczone składanie oświadczeń woli, m.in. za pośrednictwem e-maila i SMS-ów, to zmora firm pożyczkowych. Zaczynają tracić kontrolę nad reklamacjami

 

W ostatnich tygodniach do DGP zgłosiło się kilkunastu konsumentów skarżących się na instytucje pożyczkowe. Zarzut był jednakowy: brak odpowiedzi ze strony firmy na złożoną reklamację lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy o kredyt konsumencki.

 

- Niektóre firmy jeszcze nie dostrzegły tego problemu, ale my zastanawiamy się już nad wprowadzeniem skutecznego i niedrogiego we wdrożeniu rozwiązania – słyszymy od wiceprezesa jednej z największych firm pożyczkowych w Polsce.

 

 

 

Źródło i więcej:

http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/997351,firmy-pozyczkowe-traca-kontrole-nad-elektronicznymi-reklamacjami.html

 

miszmasz-menu-module

NA SKRÓTY