MISZMASZ TWOJA GAZETA

PORTAL DLA DŁUŻNIKÓW, WIERZYCIELI, KOMORNIKÓW, SĘDZIÓW I PRAWNIKÓW
Dziś jest:  środa 6 lipca 2022r.

PRZEGLĄD PRASY

  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar

Jak wynika z analizy domu mediowego Codemedia, w I i II kwartale bieżącego roku sektor modowy przeznaczył na działania promocyjne ponad 112 milionów złotych. To o ponad 14 mln więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Podobnie jak w poprzednich latach, najwięcej na reklamę wydali producenci i dystrybutorzy odzieży. Najbardziej wzrosły nakłady na promocję zegarków i biżuterii

 

Choć, według danych zebranych w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”, najczęściej kupujemy w internecie właśnie odzież oraz akcesoria i dodatki, to wydatki na to medium stanowią tylko 4% ogółu, a reklamodawcy najchętniej wybierają niezmiennie od lat magazyny.

 

Jak wynika z raportu KPMG z 2015 r. „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” kategoria zegarki i biżuteria jest jednym z najprężniej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych i premium w naszym kraju. Wzrost wydatków na reklamę produktów z kategorii zegarki i biżuteria w Polsce odzwierciedla nie tylko coraz większy popyt na produkty z kategorii premium, ale także trendy obserwowane w innych krajach europejskich. Zachodnie marki oferujące produkty luksusowe rok do roku coraz więcej przeznaczają na eksponowanie ich w mediach. – mówi Marta Gilbas, Branded Content Director w Codemedia.

 

Wydatki reklamowe w pierwszej połowie 2016 r. zwiększyły się w stosunku do analogicznego okresu
w poprzednim roku o 15,30%. W kategoriach prym, tak jak w poprzednich latach, wiedzie odzież, której producenci przeznaczają coraz większe fundusze na promocję. Wzrastają też wydatki przeznaczane na reklamę zegarków i biżuterii. Łączny udział obu tych kategorii w wydatkach reklamowych w pierwszej połowie 2016 r. wyniósł 81%.

 

Jak pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia, struktura wydatków branży modowej ze względu na media od lat kształtuje się w podobny sposób. Kluczowym medium są magazyny. W pierwszej połowie 2016 r. ich udział wyniósł 70%, co jest najlepszym wynikiem dla tego medium od 2012 r. Firmy najchętniej reklamowały swoje artykuły w „Twoim Stylu”, „VIVIE” i „Pani”. Warto zauważyć, że w top 10 magazynów znalazł się tytuł skierowany do mężczyzn – „Men’s Health”, a zabrakło „Avanti”, które zanotowało spadek w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku.

 

 

 

LS

Informacja prasowa: newsrm

 

 

 

miszmasz-menu-module

NA SKRÓTY