Do naszej redakcji zgłosili się klienci firmy internetowej, która zajmuje się pośrednictwem przy zamawianiu kuriera. Klienci twierdzą, że problem pojawia się w momencie, kiedy wysyłana jest przesyłka za pobraniem. Przesyłki są dostarczane, ale pieniądze z pobrania nie trafiają do poszkodowanych
Pan Piotr Śmiechowicz ze Zgierza prowadzi firmę. Skorzystał z portalu internetowego, który pośredniczy w zamawianiu kuriera. Od kilku miesięcy czeka na zwrot pieniędzy za przesyłkę- 355 złotych.
- Przede wszystkim nie wysyłamy paczek za pobraniem do naszych klientów, a zdarzyło się po raz pierwszy wysłać za pobraniem i okazało się, że kwota którą mieliśmy otrzymać nie trafiła do nas, trwa to już 3 miesiące – mówi Piotr Śmiechowicz, który czuje się oszukany przez pośrednika kurierskiego.
Źródło i więcej:
http://www.interwencja.polsatnews.pl/Interwencja__Oficjalna_Strona_Internetowa_Programu_INTERWENCJA,5781/Archiwum,5794/News,6271/index.html#1560031
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...