MISZMASZ TWOJA GAZETA

PORTAL DLA DŁUŻNIKÓW, WIERZYCIELI, KOMORNIKÓW, SĘDZIÓW I PRAWNIKÓW
Dziś jest:  sobota 27 kwietnia 2024r.

PRZEGLĄD PRASY

  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar
  • Miszmasz - Czarny Piar

Rejestr klauzul niedozwolonych

XVII AmC 893/11

Bank Spółdzielczy w Nowym Stawie

Zmiany Regulaminu, wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, nie wymagają wypowiedzenia warunków umowy i Regulaminu, a informacje o tych zmianach Bank zamieszcza w Komunikatach wywieszonych w lokalach Banku

Czytaj więcej...

XVII AmC 3535/10

Spółdzielczy Bank Ludowy w Elblągu

Wszelkie spory wynikłe z niniejszej Umowy rozstrzygają sądy powszechne właściwe dla siedziby Banku

Czytaj więcej...

XVII AmC 3528/10

Spółdzielczy Bank Ludowy w Elblągu

Bank nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonane płatności w przypadku otrzymania od Posiadacza nieprawidłowych lub niepełnych informacji dotyczących jego numeru rachunku lub nazwy

Czytaj więcej...

XVII AmC 1378/11

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Eurogrosz" w Bydgoszczy

Kasa zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania umowy o prowadzenie Rachunku

Czytaj więcej...

XVII AmC 3683/10

BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie

Kwota transakcji, na którą została udzielona autoryzacja, pomniejsza dostępny limit kredytu do czasu rozliczenia transakcji. Maksymalny czas, przez jaki autoryzacja pomniejsza dostępny limit kredytu w przypadku braku rozliczenia transakcji, jest określany przez Bank

Czytaj więcej...

XVII AmC 3683/10

BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie

Reklamacja składana jest w oddziale, w formie pisemnej (na odpowiednim formularzu bankowym) i zawiera podpis Użytkownika, zgodny z podpisem na karcie

Czytaj więcej...

XVII AmC 3683/10

BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie

Utrata prawa posługiwania się kartą ma miejsce w szczególności w następujących przypadkach: (...)

2) niewywiązania się Klienta z innych umów zawartych z Bankiem, m.in. (...)

9) wycofania karty z oferty Banku" (§ 54 ust.2)

Czytaj więcej...

XVII AmC 3683/10

BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie

O terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji Bank informuje Użytkownika w chwili rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 90 dni od daty otrzymania dokumentu, o którym mowa w § 40 ust. 2. W przypadku uzasadnionej konieczności przedłużenia tego terminu, wynikajacej z przepisów Visa International oraz specyfiki procesów reklamacyjnych, Użytkownik zostanie powiadomiony niezwłocznie, w formie pisemnej. W takim przypadku termin rozpatrzenia reklamacji nie powinien być dłuższy niż 140 dni, licząc od daty otrzymania przez bank dokumentu, o którym mowa w § 40 ust.2" (§ 41 ust.2)

Czytaj więcej...

XVII AmC 2462/11

Wielkopolska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa z siedzibą w Poznaniu

Opłata za wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej: 200,00 zł" (§ 11 tabeli opłat i prowizji)

Czytaj więcej...

XVII AmC 2462/11

Wielkopolska Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa z siedzibą w Poznaniu

Z ważnych powodów Kasa może wypowiedzieć umowę Rachunku z zachowaniem terminu, o jakim mowa w § 25 pkt 2. W szczególności wypowiedzenie może nastąpić, jeżeli: (...)." (§ 26 ust. 2 regulaminu)

Czytaj więcej...

 

miszmasz-menu-module

NA SKRÓTY